Poker face

Jahaja, så var man ensam igen då ;p
Nåja, jobba måste han ju!
Tror jag ska knalla iväg till konsum här och köpa lite godis och hyra en film :)
Jag har tagit en dvd till Mattetias nu så man kan se film :D och den skulle tydligen utnyttjas ikväll..

Cleo var kul igår, skönt att få komma ut och dansa lite :)
Men det var mycket skumt folk där måste jag ju säga.

Har klippt Emmeli idag, noppat lite ögonbryn och sminkat lite =) skitsnygg blev hon ju, tjejen!
Så ikväll om vi orkar drar vi ut på lite partaj, kanske blir cleo igen :)
Sen ska Emmeli och hennes käre storebror, min nuvarande "sambo" haha, komma och rensa ur min garderob innan jag flyttar till norge för att se om de är nå kläder dom vill ha :) usch jag har så mycket kläder... måste verkligen rensa!

Sitter här och lyssnar på musik, luktar på Mattes Nivea-for men och mår allmänt bara bra :)

Emmeli sa idag att hon tyckte att vi var så lika jag och Mathias, haha.
Och ja, det var väl så vi kom fram till att det faktiskt var.
Vi stirrar ju båda in i bilarna vi kör om och mobbar människor vi ser ! HAHA

Jadu, hade jag fått dom erbjudanden av dig tidigare som jag fått nu så kanske jag hade stannat hemma från Norge.
Åh, jag vill också ha en sån där härlig familj och gå på dop och begravningar...

Hittade några bilder från förra veckan :)


 

Den här skrek ju så jävla mycket Matte så jag var tvungen att ta den också :P




Nej, nu ska jag och skruttan åka och köpa godis!

Later ;>

Kommentarer
Postat av: joleen

jaha, jag fatta inte att du bodde alldeles här i närheten, där ser man:) Då var det ju ännu ovanligare med våra Tovor:P

2008-11-01 @ 20:48:02
URL: http://joleen.blogg.se/
Postat av: joleen

jo det gör ju det:)Först nu efter typ 1,5 år har folk börjat lugna sig lite iallafall i sitt pekandet och att "diskret" säga "Åh titta den har ju ingen päls!" :P Har nog inte träffat någon annan med kines här förutom vår granne som har en uråldrig puff:P

2008-11-01 @ 21:50:22
URL: http://joleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0