This is us!

Har gjort en massa skoj dom senaste dagarna! I måndags städade vi lägenheten, sedan kom Petters mamma och hämtade den sista kisseungen. Nu är det bara Skruttan och Kattfan kvar, så får vi se vad som blir av Skruttan, om hon följer mig till Norge eller om hon flyttar hem till Emmeli :) Justdeja, Norge-resan blev framflyttad en vecka så jag fick lite mer tid på mig :)

Söndag for vi runt några sista svängar med bilen och skrattade åt folk. På kvällen kom Emmeli och Joel så jag klippte Joel och han blev riktigt fin :)

Måndag morgon klev vi upp tidigt och skjutsade Joel till bussen, han är ju i Umeå nu!
Och så var vi och tittade på min lilla Pandora :D Och jag tror både Matte och Emmeli blev lika kära som jag ;)
Måndagkväll for vi till Korsträsk och åt god mat, skrapade tapeter och jag såg camp rock!
Jag hann med att spela bandy med Alex också, och jag tror han tyckte riktigt mycket om mig för han var som ens svans :D
Jäkligt trevligt måste jag ju säga. Även om jag har svårt att sova på kvällarna för att någon skräms så mycket ;>

Tisdag for vi tillbaka till Luleå (det går att ta sig fast bilen är knäpp) och på kvällen kom Emmeli, Johan och Johanna så jag och Matte var och hyrde film, på något konstigt sätt så blev det Hostel 2,
och jag vet inte riktigt hur det gick till för jag gillar inte sånna filmer :P
Men hur som helst så slog vi på den och när det äckliga kom så gick jag och la mig!

Nu är jag i Sjulsmark, ska packa och sådant. Skönt att ha lite mer tid på sig än vad som var tänkt!

Bilder: This is us!


Tackar, tackar :)


Åh, vad jag tycker om den här :)



Härlig låt!
Live your life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0