MODEVISNING!

Alla som kan och har lust får ta och komma på mode & designs årliga modevisning den 22 maj, klockan 19.00 i lärkans aula, luleå gymnasieby =)
Den brukar vara rätt fräck och nu när det är vi som håller i den så ;>
För er som är elever i luleå finns visningar klockan 10.00 och klockan 13.00 också. Det är schemabrytande så jag tycker ni ska ta tillfället i akt och komma och kika på den :D

Sitter just nu i hackspettens datasal med Rasmus och Victor som skulle göra nåt jobb på datorn., jag tror ärligt talat inte att dom får så mycket gjort ^^

Igår var jag till boden och kollade på balklänningar. Jag hann ju blir less den jag köpte så nu ska jag köpa en ny :P Hittade en underbar "smaragdgrön" som jag tror det blir :)

Nej, nu ska jag springa runt bordet, ge Ralle en puss och sen förhoppningsvis få något gjort i sömnadssalen.

Blää, fisk idag.. va, sa du MAX?


PUSS&KRAM

image58
Hittade den här söta bilden på datorn :) Har nog sparat den för nåt år sedan...

Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha, så jävla söt hundvalp:) den skulle du allt vilja ha ;P inte fick jag någon puss nä :(

2008-05-07 @ 22:10:17
URL: http://saharan.blogg.se
Postat av: Therese

Ska du inte ha den där fina blå klänningen?? den var ju så snygg! Jag ska försöka komma på modevisningen :DD Puss&Kram

2008-05-07 @ 22:38:29
Postat av: Lina sister-in-law

kul att du stöder maxxx ;)

2008-05-22 @ 17:47:02
URL: http://chopmonk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0