29 dagar kvar...

För vi har tagit studenten.. lalala

Okej, inte riktigt ännu, men det är inte många dagar kvar. Och jag som kunde gå ut  förra året.
Men hey, hur låter det här:
- "Hej, Sara heter jag. Gick ut Naturvetenskapliga programmet på Grans förra året"?
Nja, kanske inte..
- "Yeeee, tre år mode&design, jobb på Hanséns och en underbar pojkvän
- som jag inte hade träffat om jag inte flyttat till luleå."
Eyy man, that's the shit ;>

Känns bra att jag har fått det viktigaste på skolan klart.
Projektet är inlämnat, svenskan och samhällsen är klar.
Bara att gå och vänta på betygen.

Tänkte passa på att berätta att inget föl har kommit till världen ännu,
men Trolla är väldigt slö och visar många tecken på att det inte är långt kvar.



image59


Nu ska jag städa mitt rum för på lördag kommer DU hit och då är det ju bra om det är städat ^^
And by the way, I LOVE YOU <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0