With all due respect..

.. but I feel stupid who belived that I was the only one for you

Jag vet inte vad jag känner.
Det är nog som du säger, M.
Jag tror nog att jag älskar honom.
Näe, fel av mig.
JAG ÄLSKAR HONOM.
Men bara för att jag älskar honom,
behöver det betyda att jag inte kan leva utan det vi har?
Att jag behöver honom i mitt liv?
Han säger så konstiga saker och beter sig så knäppt ibland.
Det gör mig ledsen, irriterad, besviken ..
You name it!
Han är nog inte den rätta för mig...
ändå älskar jag honom.

Ledsen att du får höra det så här...
Men du lyssnar inte på mig när jag försöker förklara.
Du lyssnar för stunden,
men inga resultat.
Ska vi fortsätta framåt?
Varför förstår du inte att det inte är bara mig det är fel på?
It takes two to destroy a relationship.


Nu är det tamejfan dags för dig att visa vad du går för,
Du är satt på prov!
Visa mig dom resultat jag vill se, annars är det över.

image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0