Vi vill ha mål, mål, mål, meeera mål!

Jag har varit en sådan trogen pojkväns-supporter i helgen och varit på Rasmus match både igår och idag. Det är hååårda bänkar på arcus! Och jag ser typ kasst så om han skulle göra mål skulle jag inte fatta något.
Men ändå sitter jag där för de är rätt mysigt att känna att man ställer upp :)
Det tar ett tag efter matchen har börjat innan jag kan släppa ögonen från Rasmus och börja hänga med i spelet.
Trots att jag inte vill erkänna det så finns det perioder då jag är riktigt fast vid vad som händer och vill nästan ställa mig upp och skrika en massa hemska saker när domaren gör en feldömning.
Trots min trogna support för BAIK-herrarnas A-lag så förlorade dom båda matcherna...

Ikväll ska vi se hide and seek som går på tv, kanske äta lite godis och dricka något om jag har tur ;>
Och imorrn är skolan åter på dagslistan, dock bara till torsdag sen är det PÅÅSSKLOOOV!
Fast jag ska jobba så vi får väl se hur mycket lov det blir. Kom in och hälsa på mig på Hanséns ;)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och vänta tills R kommer upp så han kan få sitt tröstpris ;>

See yaa! Love and respect ;)

image46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0