Sko-oholic! :-*

Jaaa, jag fullkomligt ÄÄÄÄÄLSKAR skor!
Jag kan köpa hur många par som helst och att gå runt
på stan och prova skor är nästan det bästa som finns!
Och nu blir det förmodligen två nya inköp från La Redoute




Idag har jag hunnit med lite träning med Trollet också.
Nu är det bara ca en och en halv månad kvar till fölning!
Jag börjar bli riktigt nervös :S
Hon har redan börjat få mjölk i juvret och det är så mysigt att se henne så rund :)
Såå, i mitten på maj blir vi mamma :D
I morgon kommer gubben hit och då ska vi mysas :)

image49

Min snygga gumma i stallgången :)
Hon står alltid så snällt stilla, helt lös.
Och har alltid stenkoll på vad jag gör och vad jag vill att hon ska göra.
Min underbara, wooonderbara pålle =)
FEJOLA <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja det var lite roligt:D vi är så lika San.. jag menar Sara eller hur var det?!^^,

2008-03-19 @ 19:02:15
URL: http://saz89.blogg.se
Postat av: Sandra

haha ja det var lite roligt:D vi är så lika San.. jag menar Sara eller hur var det?!^^,

2008-03-19 @ 19:02:25
URL: http://saz89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0