Ja, jag är då rädd för Rasmus!

Just nu sitter jag i brännträsk, har tagit ut hästarna, gett hundarna mat och spelat ett parti hjärter sju mot Rasmus som är här med mig i helgen. Carina är nämligen bortrest och någon måste ju ta hand om alla djur. I alla fulla fall så beslöt vi oss för att gå och sova igen, och Rasmus klädde av sig, kröp ner i sängen och började skratta som en galning, Jag fattade ingenting. Han får sånna där ryck ibland och bara skrattar, speciellt när han är trött. Så råkade jag röra på handen och då kom Saga, kattungen, och anföll min hand, det blev nog början till att jag förstod att jag skulle inte kunna sova något med det där skrattande monstret bredvid mig. Så blev han iaf tyst en stund och jag la mig ner, försökte ligga så stilla som möjligt, så heeeelt utan förvarning får han ett nytt anfall. Öhh, VA? Mitt i allt skrattande lyckades jag urskilja att han hade kommit att tänka på alla gånger jag har sparkat honom när vi ska sova för att han snarkar eller något annat och att han tänkte ge igen med en enda stooor spark...
"hahaha, du skulle hahaha fan...haha du skuylle bara flyga ur sängen ahhahaha åh vad roligt haha" ungefär så lät det. Så jag kände att jag inte tordes ligga kvar i sängen ifall han skulle vilja ta igen den där sparken, så jag sitter här och lyssnar på Alicia Keys ;>

Igår var vi ute och red en sväng. Rasmus har blivit riktigt duktig på att rida. Han rider ju barbacka och allt och de är inte lätt när man är nybörjare ;) Trolla är fortfarande tjock, om möjligt ännu tjockare. :P Idag är det lite snöoväder så jag vet inte om vi ska rida något, tänkte iaf ta en tur med tömkörningsgjorden :)

Och i fredags hade vi ju våran fyramånadersdag ^^ haha , om man nu ska fira sånt :P Vi lagade iaf god mat och myste på :) Och igår for vi och hyrde en film i norrfjärden och Rasmus säger att jag aldrig får välja film mer för den var kass.. "I think I love my wife" hette den, med Chris Rock och han brukar ju vara bra.. men jag hade visst fel.

Nej nu ska jag gå och göra mig lite frukost =)

Au revoir


image50

Åh andra sidan kanske jag går till sovrummet och väcker Rasmus på ett oväntat sätt ;)
Visar honom vem som igentligen borde vara rädd för vem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0