Allt är inte alltid som det verkar

Our first day, it seemed so magical
I remember all the time that I had with you
Remember when you first came to my house?
You looked like an angel wearing that blouse
We hit it off, I knew it was real
But now I can't take all the pain that I feel
Reach in your heart, I know I'm still there
I don't wanna hear that you no longer care

Hm, det är fint väder.
Jag mår bra.
Jag är lycklig.
Kan dagen blir bättre?
Men vad ska jag göra?
Till stallet och rida.
Sen då?
Hämta syskonen...
sen då?
Ja, vi får väl se vad dagen har att bjuda på!

Det slog mig igår hur otroligt mycket jag fortfarande bryr mig om Dig.
Jag trodde inte att det var så, men när jag fick höra att något kanske hänt dig blev mitt hjärta iskallt.
Jag trodde verkligen att du inte hade någon plats inuti mig längre, men tydligen så kommer du mest
troligt alltid att ta stor del av mitt hjärta.
Vi har inte hört av varandra på länge och jag mår dåligt över det. Jag saknar dig verkligen.
Du är en sann vän och jag vet att du bryr dig om mig och ställer upp när jag behöver det.
Men jag antar att vi båda har haft för mycket på sidan om för att hinna med varandra.
Dessutom har det funnits annat som står i vägen och det är inte det enklaste att smyga med vänskap
och det borde inte behövas, men tyvärr så gör det de i det här fallet.


Som sagt, idag är en bra dag och jag hoppas den fortsätter så här!
Min mamma har köpt start åt mig ;>








Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh shit vad coolt med start, tror jag dör

2008-03-06 @ 21:35:43
Postat av: Saran

Hm, undrar varför alla är sånna fegisar och inte vågar
lämna ut sina namn :) mhm... nåja, inte coolt kanske men gott ;>

2008-03-06 @ 22:15:39
URL: http://saharan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0