Utkast: Bättre tider ...

Bättre tider är på väg, för oss båda... tillsammans!

Jag tror att människor kan förändras. Stora saker kan bli små, och saker som betyder mycket för någon kan betyda mindre för någon annan, men bli betydelsefullt om personen som det betyder något för betyder mycket för dig.
Idag har varit en bra dag. Idag har jag varit på bra humör, det har varit varmt och det har gått bra på jobbet, trevlig lunch, med sällskapet och Rasmus - du har varit underbar :)
Fast det är ju de jag säger - du är en underbar pojkvän och du har så mycket att ge!
... när du vill

To bad, it's not that often.
But, better times ahead.

Jag är gudomligt sugen på ett bad typ på Arons just nu, men dom har stängt.
Blir nog ettt par låter Guitar Hero istället och kanske en promenad lite senare.

Hugs n' love, baby.



And yeeaah, BTW, jag och Rasmus sov ju på hotell förra fredagen.
MYYS-PYYS!
Kvalitetstid om något.
Med chkolad, bastu, tre-rätters middag, cider och bara kärlek!
Tack för den kvällen, älskling.
Eller igentligen är de väl du som ska tacka ;)
det gör vi om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0