No more waiting...

Fade away just like our love had died
And there is nowhere in this universe to hide, from you tonight
I've wrestled with angels, all my life
It's always the halos and the wings that keep you blind
And if I fall with all the strength I held inside
I wouldn't be out here alone tonight



To hell with it.
Jag väntar inte mer på dig.
Nu ska jag leva mitt liv.
Det är nu det börjar, på riktigt.

Alanya 13 augusti, HERE WE COME! Ronny - vi ska göra hela Turkiet osäkert, Du, Jag & Robin!

Älvsbyn är en riktig byhåla, det har jag och Mathias fått erfara, right? ;>
Tur att sällskapet var trevligt, eller vad säger du? ;)
Sry att jag inte följde ikväll igen , men det är som Du säger:
Du har avskräckt mig från älvsbyn.

Nu ska jag dricka choklad, sen ska jag bara sova!

Good nIght everyone,
especially You, I hope You care as much as I,
because baby, that ain't much ;>




Maan, I feel good ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0