Heavy as hell

It's gonna burn for me to say this
But it's comin from my heart
It's been a long time coming
we da been fell apart
Really wanna work this out
But I don't think you're gonna change
I do but you don't
Think it's best we go our separate ways
Tell me why I should stay in this relationship
When I'm hurting baby, I ain't happy baby
And there's so many other things I gotta deal with
I think that you should let it burn

Vi har försökt, allt vi kan göra är att vänta ut Dig.
Jag vet inte om jag vill, borde jag bara gå vidare efter vad jag hörde idag?
Jag tror inte att Du bryr dig allt för mycket om mig.
I så fall hade Du tagit kontakt med mig, försökt lösa det här, låtit mig försöka förklara.
Du är bara kall och väldigt, väldigt arg. Förståeligt.
Men varför pratar Du inte med mig?
Allt som vi haft, är det bara att kasta bort?
Jag vet att jag har gjort fel, men det betydde inget, jag svär.
Den enda som betyder något för mig är Du.
Bara Du.

To bad I don't seem to be that special to You..
Guess it is wrong to once again wish,
Charlie wanna lick me like a lollipop, yee yeee.


Du vet den där boken vi har?
Läs igenom den.
Jag skrev ner mitt hjärta i den boken.
Är den värd att bränna?
I så fall, gör det.
But boy, don't keep me waiting

Och Du, såhär på slutet?
Hon kommer aldrig få dig att njuta som jag kan.
No one will.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0