Finally!

I've been so confused
And I just hope it all gets banned to you
So Jimmy gets high tonight

I must confess, I'm a real life wired
Jimmy you and me we get along a while
So Jimmy gets high tonight

And I hope it'll be allright
Jimmy gets high tonight
And I hope it'll be allright



Jag tror det satt långt inne, men äntligen har du gett mig en chans.
Jag vet inte vad den chansen innebär, men jag ska ta den.
Det kommer vara ett stort bakslag om du säger
att du inte vill något annat än att lösa det här så vi inte behöver vara ovänner.
Jag vill mer än så.
Men det är som alla säger, att tiden läker alla sår.
Jag har just slutat blöda och börjar se antydan till skorpor på mina sår.
Snälla, riv inte upp dom igen.


Time and time and time and time again
You keep pushing me, but I don't know what you sayin
You hit me on aim, gonna flip me on some game
But I still don't know what you're sayin'

You told me that your busy
Your loving makes me crazy
I know that you hear me
Start acting like you want me
 
Jimmy, aaaya
Jimmy, aaaya
Jimmy, aaaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0