Begging you for mercy

Now you think that I
will be something on the side,
but you got to understand
that I need a man
who can take my hand,
yes I do.

Kom nyss hem från jobbet, fick sluta tidigt idag för vi har plockat iordning för rean. Som startar imorgon!
Tycker alla som är på stan ska svänga in på Hanséns och köpa lite nya kläder ;)
Jag är härligt sugen på att ta ett dopp på Arons idag igen, men...
Vi ska iväg till Jimmyboy och spela wii :]

Grace i fredags. Det var roligt fast det inte var så mycket folk.
Har ju varit kines-vakt i helgen också :)
Och jag vet att alla ni grabbar tyckte hon var hemskt söt fast ni inte sa det ;)

Nu ska jag spela guitar Hero :D
Oj, vilken nötare jag är.. men jag är grymmast!



Peace bro ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0