You drive me crazy

Life is a highway
I wanna ride it all night long
If you're going my way
I wanna drive it all night long

Just nu sitter jag och Sandra i datasalen på skolan och gör en inlämningsuppgift.
Det är precis lika roligt som det låter, om inte liiite roligare, eller vad säger du Saz?
Jag hoppas vi blir klara snart så vi kan pysa in till stan en sväng innan bussarna
går hem. En till Töre och en till norrfjärden, roligt om du skulle ta min buss någon
dag och jag din ;> vad tror du våra mammor skulle säga? haha

Världens bästa pojkvän ska bjuda på middag och bio på lördag :D det ska bli mysigt.
Imorgon fyller lillebror Jonatan 9 stora år och då blir det kalas.
Den omnämnda "världens bästa pojkvän" ovan är dock inte lika bra då eftersom
han inte kan följa på kalas för han har fotbollsträning. Nåja, han måste ju få ha ett liv besides me ;>
Trots att det tål att diskuteras ;)

Imorgon ska jag också till frisören klockan kvart över tio på morgonen. Ska bli lite ljusare :)
Och sen på lördag på dagen så blir det nog att bada med familjen ;D
Och sen middag och bio som sagt :)
Hoppas vi ska se We own the night
Om den har börjat gå då...
Den verkar vara bra
och Eva Mendes är snygg ;>


image25



Kommentarer
Postat av: EMMA

Jasså, du har en blogg ;)

2008-02-01 @ 22:47:27
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0