Wonderful World

I see trees of green, red roses too
I see them bloom, for me and you
And I think to myself, what a wonderful world


Yee, han kan sjunga. Louis Armstrong. Han röst får mig att rysa, få män har en sådan otrolig röst.

Idag är det kallt i norra Sverige. Jag räknade antalet fjällräven dunjackor på stan, vid 24 blev jag less. Tur att dom flesta har svarta och blåa, slipper jag vara som alla andra med min röda ;>

Trolla och jag var på promenad idag igen. Hon är så tjock nu min tjej, och det är 5 månader kvar! Hur tjock ska inte hon vara i maj när det är dags? Hon var duktig. Fast hon stannade varannan meter och ville inte gå, men jag var ju inte heller särskilt motiverad i den här kylan.

Mitt nintendo wii är hos Rasmus. Han spelar mer än vad jag gör så det kan lika gärna få vara där ett par dagar. Även om han är mycket osocial och typ suckar så fort jag vill göra något annat än att spela...  dvs, mindre kvalitetstid - mer Zelda = njaa, det vet jag inte om jag tycker om.

Vad gör man när ens pojkvän väljer att spela tv-spel hellre än att vara med en? Nåja, han blir förhoppningsvis less inom en snar framtid.

På fredag ska nog jag och Johanna på Cleo om vi orkar :] annars blir det att mysa med R i helgen hoppas jag, han är ju som charmig den där ;) Satt och tänkte på det förra helgen när jag följde honom på fotbollsmatch. Hur mycket tycker man inte om någon om man far till Arcushallen en halvtimme innan matchen, sitter på en kall, hård bänk i två och en halv timme plus en timme fter matchen och är fullkomligt ointresserad av vad som sker, men ändå sitter man kvar. Jag fick ingen respons av honom, han såg mig knappt men ändå kändes det bra att vara där, det kändes som om jag gjorde något för honom. jag som inte ens gillar fotboll sitter onödigt länge på en kall hård bänk och halvt om halvt fryser ihjäl bara för honom. DET är speciellt.
Nog för att jag fick ont i magen när han krockade med någon och stöp i backen, men det gick ju bra som tur var. Och jag log varje gång jag såg honom gå där nere, han går så speciellt och man känner igen honom på långt håll. Och varje gång han tittade upp mot mig och log de där charmiga leéndet med dom där smile-groparna som bara han kan! Åååhhh, jag smälter!  Han har något extra den där Rasmus Englund <3

Nu ska jag springa ner och ta en varm dusch.. imorrn är det skola igen, fisk till lunch (va? sa du MAX?).

--> Jag och Rasmus har varit tsm två månader idag ^^



Besvarad kärlek är obeskrivligt.


Om det hade funnits en pussbild på mig och Rasmus,
jag säger om, i så fall hade den varit precis
här

Nåja, man tar vad man har.
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0