When you make me feel this way, I just mmm...

The rain is fallin' on my window pane
but we are hidin' in a safer place
under covers stayin' safe and warm
you give me feelings that I adore


Just nu sitter jag hos Rasmus :) Han är söt.
Och jag har nya skor :D fina faktiskt..

I onsdags var Sandra och Tommy med mig och Rasmus i sjulsmark. Jag och Sandra knäckte boysen i pictionary ;> En riktigt rolig kväll måste jag säga, det gör vi om och så hoppas vi att Johanna och Stefan också kan vara med då så vi får knäcka dom med ;P Sen i torsdags sov vi länge och sen lagade jag och Sandra världsklassig chili-con-carne medans gubbarna spelade tv-spel :) På kvällen skjutsade jag hela högen till bussen och så fick jag en mysig hemmakväll med mina småbröder, Fantastic four 2 och godis :D
Igår var jag i stallet på förmiddagen och Trolla var duktig när vi gick bort, hon är så duktig min tjej och går lös bakom mig på promenader :) Men på hemvägen var jag lite för snabb för henne och de tycker hon inte om. Jag tog tre snabba kliv framåt och då kastade hon med huvudet, reste sig på bakbenen och sparkade med hovarna centimeter ifrån mitt huvud. Men jag stod bara där och då landade hon och stoppade mulen i min famn. Det var hennes sätt att säga : "Sara, jag tycker inte om när du gör hastiga rörelser i min närhet". Så jag sa förlåt och så gick vi hem. Sedan for jag hem, duschade och liftade med min moster och mormor till stan och hängde på stan med Rasmus. Köpte partygrejer och nya skor och de ;P Kvällen spenderade vi hos Alle tillsammans med PG och guldkompassen, fast jag somnade där vi 3 nån gång ;P

Idag har jag och Rasmus sovit hela dagen.. hm, legat och myst i sängen från typ halv fyra till nyss, då han åkte iväg och skulle hämta mitt förköp till grace, wiihoo! ;> Nu kom han hem igen så jag tror jag ska ta ovh hoppa på honom och ge honom en omgång ;>

See yaaa

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0