På rosa moln

På rosa moln svävar jag omkring
och jag njuter av alla vackra ting och jag
tänker aldrig mer komma ner, tänker stanna här.
För evigt, evigt, evigt.
Om du vill va' med är det bara att räkna till tre
så kommer jag och hämtar dig
och vi får det, så trevligt, trevligt, trevligt.



Stackars Jonatan ligger i magsjuka i min bäddsoffa. Han kräks och kräks.. han låg nyss och tittade på när jag spelade nintendo wii, så somnade han efter en stund och typ tio min senare satte han sig halvt upp i soffan och nästan skrek: "gata, gata, gata, gata... GATA!" Och jag fattade ingenting.. men det ligger nog i släkten att prata i sömnen för jag gör tydligen också det. Inte för att jag kan säga att jag gör det, för jag har aldrig hört det själv ;>

Idag började skolan. Jag tycker inte om skolan. Men vi fick en ny lärare, en manlig för en gångs skull och han verkar vara helt okej, även om det är synd att vi mister Eva för jag tyckte om henne också. Ny lärare i Samälls alltså.

Jag har ångest över allt jag måste hinna med... Jonas, du måste hjälpa mig med ARL:en, den ska vara klar i veckan.

Är ledig torsdag - fredag. Ska bli skönt. Jag ska vara i sjulsmark och ta det lugnt, vara i stallet och sådär - kan behöva det känner jag. Trolla har tyvärr hamnat lite på sidan, nu runt jul och sådär. Har varit så mycket annat jag har velat göra och så har jag jobbat så mycket.

Darling, jag vet att du älskar mig.
Vet du att jag älskar dig? <3

image13
image14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0