Forever Young

            Some are like water, some are like the heat.
             Some are a melody and some are the beat.
                   Sooner or later they all will be gone,
                            why don't they stay young?

I helgen har jag och R haft en myshelg. Badat bastu, spelat zelda på nintendo wii, varit i stallet och pysslat med hästarna, lagat mat och haft underbar kvalitetstid i sängen ;> Det blev ingen träning för hans del och ingen innebandymatch heller för den delen. Men ju mindre sport - desto mer Sara = En Lyckligare Sara = Något bra! ;>

Idag kom min tröja från zoovillage -  mamma skulle hämta ut den, för den hamnar ju på hennes jobb :) Och på torsdag får jag hämta min varma, sköna jacka från kemtvätten. Wihoo!

Här i källaren är det kallt. brrr.. tycker Masmus kan komma från sin träning och hämta mig snart, vi ska ju trots allt på kvantum också, för det har han lovat. Jag ska köpa godis ;>

Och jag har spenderat kvällen med att försöka lära min fjortonåriga lillebror lite om politik, han har prov i so imorrn och han vet inte ens skillnaden på demokrati och diktatur. DAMN, det kommer bli något stort av den pojken!

Imorrn är det idrott igen, skönt att röra lite på sig igen. Sandra - du & jag :]

Fick reda på för några dagar sedan att Jens inte alls klarade sig helskinnad ur bilolyckan, en spricka i armbågen och en lätt whiplashskada. Han är inte känslig den där mannen. Otroligt att han inte visar något.



                                              - R - are you satisfied? ;>


image19

Kommentarer
Postat av: Per H

Fin bloggg du har!
Varför hörde du inte av dig nyår? Du hade kunnat komma ut till våran stuga där vi firade och sköt raketer.
Tur att det gick så bra med Jens. Idag är det ruggigt halkigt så det gäller att ta det lugnt. Funderar på att höra med dig snart om du har lust att träffa dina kusiner mot en skälig ersättning ;)
/Per

2008-01-16 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0