Empty weekend

Ja, jag ska ha en tom helg. Jag ska inte planera nåt och jag ska bara göra det jag känner för . Jag ska vara hemma i sjulsmark och fara till Trolla, underbara, underbara häst! Det känns alltid så skönt att fara ut på en ridtur i snön när man har bekymmer. Jag känner mig nere... och när jag är nere så blir jag gnällig och lättirriterad. Åh, jag som låg och funderade i sängen innan jag gick och la mig, och tyckte att: "vafan, man ska ju vara glad så länge man känner något alls, jag har i alla fall känslor, och det kunde ha varit värre."
Men för helvete, värre kan de ju alltid vara, eller?
Ibland måste man få klaga lite.


Ingen sångtext idag, orkar inte tänka på någon för all musik jag gillar just nu förknippar jag med Dig.


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0