Bra, bättre, bäst

Nyårsafton blev helt okej till slut. Även om alla hade annat att göra..

Jag for till pappa och käkade middag med min familj här, oxfilé och klyftpotatis ;P sen for jag till rasmus och var med han och hans kompisar. Jag gillar dom ;> sedan for vi in till stan och såg fyrverkerierna och pratade med alla berusade människor. Kvällen blev tidig och rasmus mamma kom och hämtade alla vid ett . Men dock var det en rolig kväll ;)

Igår var vi och käkade på old b, mmm mexicana! Eller hur Alle? ;> Jag vann ju såklart "vem-äter-mest-tävlingen"... eller så inte.

Sen var vi hos Vigge och spelade tekken, jag vann över Petter wihoo , de gjorde ingen annan ;P även om han kanske lät mig vinna men de behöver man ju inte nämna :] Rasmus levde sig in i spelet om inte annat.
Sen for vi till Jimmy och såg film.. en äcklig film som heter Cube, sen spelade vi D-jay och jag var bäst såklart.. okej de var för att ingen annan har nött melodifestivalen och kunde typ låtarna men iaf ;P Sen såg vi Starsky & hutch och sen gick jag ocvh Rasmus hem och sov :) Han var väldigt söt inatt, väckte mig typ varannan timme och sa: "mmmm" och gav mig en puss ;P

Nu ska jag möta upp gubben i stan och sen ska vi möta Sandra och Tommy och så ska vi bege oss till sjulsmark och titta på fiiilm ;>

DO IT!

yee yee, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0