Svävar på moln!

Wonderful You.
You saved my day,
You saved us.

Lördagen var en underbar dag! Rasmus, my darling! Tack för den kvällen.

Idag är jag sjuk. Jag har varit på vårdcentralen och fått ta halsprov och blodprov och alla möjliga prov,
men dom hittade inget fel på mig. Inte mer än vanligt iaf. :P
Fick nån medecin och pulmicort för astman som jag måste ta varje dag resten av mitt liv typ :(
Nåja, det finns alltid dom som har det värre ;>

Tack så mycket för att du för en gångs skull förstod vad du borde göra.
Jag var faktiskt nästan säker på att du inte skulle bry dig
och då skulle jag ha gett upp.
Du räddade oss :)
Jag vet att du älskar mig,
och jag älskar dig!

<3

Nu ska jag springa upp och vänta på min mexicana som pappa ska komma med :D
Och sen kommer SÖTASTE Rasmus och hämtar mig efter träningen :D

Adios amigos!


image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0