SPORTLOV!


I love that I can call you my own
I love when you say you love me
I love to hear your heart beat at night
when I can lie on your chest
and breath with you
Baby, I love you
Darling, I love you so bad
And I know I'm the only one for you
Bacause no one can love you like I do

 
Åh, vad härligt med sportlov :) Det behövs..

Firade sportlovets första kväll med PG och några till på bio igårkväll och såg jumper :) Jag tyckte den var riktigt bra, fast jag fick inte stanna kvar och se eftertexterna :(

I morse klev Rasmus upp halv tio och skulle på fotbollscup, men jag fick mig en snabbis ;> Har städat hans rum idag så man kan andas där inne :D Inte lätt att vara damm-allergiker :P

Och just nu är jag i antnäs hos min farbror och sitter barnvakt åt mina tvilling-kusiner. Dom sover så snällt och Per&Anki är på väg hem efter att ha sett jumper dom också.

Per ska köra mig till arcus nu så jag kan se Rasmus sista fotbollsmatch idag =) Man måste ju hejja på sin gubbe ibland ;P Sen ska vi hem till porsöberget och kanske gå förbi min morbror som bor granne med Rasmus vars fru fyller 60 år idag... haha det där blev lite komplicerat :P


Nååjaa, nu ska jag som sagt iväg till Rasmus :)

Och imorrn Johanna blir det aerobic, och jag som har sån jävla träningsverk sen pumpen två dagar i rad ;P

Nåja, träna bör man annars dör man ;)


See yaaa homies .

Kisses


Love is in the air

image37
Kolla in dom söta conversen ^^


Kommentarer
Postat av: EMMA

Vilken söt bild! :)

2008-02-26 @ 16:52:48
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0