Save tonight

there's a log on the fire
and it burns like me for you
tomorrow comes with one desire
to take me away

Jens är i england till på fredag och jag har fått vara barnvakt.
 Igår tog jag mig ändå tid att fara till luleå och vara med R.
Skulle nog inte klara så många dagar utan honom.
Imorgon kommer han till mig ;>
Rasmus, jag älskar dig :]
Fast det vet du!
<3

Nu funderar jag på att sätta mig och se en film med bröderna bus.
Blodapelsin och marabou apelsinkrokant.
Ouuff, vilken oslagbar kombination.
Det enda som saknas är lite cola
...
och lite Rasmus.

S ♥ R

image38
Det blir nog inte mycket finare än så här!










Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara vem är den där rasmus? Vars är bilderna på mig jag är ändå din flickvän!!!

2008-02-27 @ 17:36:53
URL: http://saz89.blogg.se
Postat av: Sandra

jo det är fan sant jag skulle nog kräkas. för att karl är ju så vacker;)

2008-02-27 @ 22:16:57
URL: http://saz89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0