Leeeeesss....

Sitter hemma hos pappa nu och väntar på Rasmus... hans träning slutar nu och han ska komma och hämta mig. Men då ska de duschas och snackas och bytas om och det tar tid :(

Idag har jag och Sandra knallat på stan och jag hittade först ett par jättefina röda skor som jag köpte... men klacken var typ 8 cm och Rasmus är bara typ max 2 cm längre än mig så det såg knäppt ut... kan ju inte gå runt och vara längre än honom ju, iof ser de ut som de iaf för att han alltid går som en hösäck - men för allas upplysning: RASMUS ÄR TVÅ CENTIMETER LÄNGRE ÄN MIG :)

I alla fulla fall så fick jag gå och lämna tillbaka mina nya fina röda skor, men jag hittade ett par nya :D

|
|
|
|
V



Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0