It's the hard-knock life

No one's there when your dreams at night get creepy
No one cares if you grow, or if you shrink
No one dries when your eyes get wet and weepy

Jag minns när jag var liten, allt man ansåg som tufft är ingenting jämfört med hur det är idag.
Ibland önskar jag att jag kunde få vara fem år igen,
mamma som tröstar och skrattar när man oroar sig över småsaker.
"Oroa dig inte Sara lilla, allt kommer bli bra. Vänta bara tills du blir vuxen, det är då problemen kommer."
Men mamma! Jag vill inte vara vuxen! Snälla, jag vill att allting ska vara enkelt.

Now I'm ringing your bell and you want me to tell
Come out for a ride, I'm your midnight guide
We gonna find some place under the sun
And run a bed race till the morning comes

Och jag har hittat min balklänning nu som jag vill ha!
En blå underbar...


Kommer det ens bli bal för mig?
Kommer jag gå med dig?
Kommer det bli som jag föreställer mig?
Vad kommer hända i framtiden med våra liv?
Kommer vi gå skilda vägar?
Så många frågor, så lite svar.



image27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0