Broken heart < / 3

Honey, you must find the peace of my heart that I gave to you, the piece that you throwed away last night.
You've got to find that piece and give it back to me so that I can make my heart complete again.
Because if you don't find it, I may never be able to give you a piece of it again.
I do love you, even though you've hurt me,
and all I want is to be able to trust you again.

Kärleken är inte lätt, varför ska jag ge mig in på dess stigar ?
Jag hittar inte, och jag har ingen som vägleder mig.
Jag blir bara ledsen och jag vet att den kommer ta livet av mig en vacker dag.
som Jonatan sa: "Alla dör en vacker dag... jag tror att jag kommer dö på sommaren isf,
för dom dagarna tycker jag är vackrast." Underbara, kloka lillebror!
Ändå kan jag inte leva utan den.


Be strong,
And baby, please don't make me leave you.



Jag förstår inte hur du kunde göra så, du vet att vi har haft det jobbigt,
du vet att jag inte klarar sånna här situationer.
Så stor del av mitt hjärta vill verkligen lita på det du säger...
men en del av min hjärna tror att det är något du döljer för mig.
Älskar du mig?
Visa det då!

image32






Kommentarer
Postat av: Sandra

haha näe men det är inte så svårt:) man lär som sig:P

2008-02-13 @ 18:31:41
URL: http://saz89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0