There's always two sides of every story.

Haha fick en skum kommentar nyss.
Jodu "Emil", jag vet inte vars du fått allt ifrån men det ær en førdel att kolla upp sina kællor innan man påstår ngt.
Det ær inte så hyggligt att gå ut och sæga sådant. Det du påstod ær inte sant, kan inte sæga att jag vet vars du fått det ifrån, men jag har mina aningar. Men det du skrev ær inte sant... tråkigt att det ska måsta gå sådana rykten.
Jag vet inte vem du ær, uppenbarligen en feg jævel som inte tørs stå før vad du tycker, men hur som helst så verkar du inte kænna mig och jag måste ju bara sæga att det værsta som finns ær folk som snackar skit om mænniskor dom inte kænner. Men jag vet inte, dina førældrar kanske har uppfostrat dig till att tycka annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0