Love is in the air <3

Sitter på jobbet nu och funderar var mitt liv tar vægen? Just nu så rullar det bara på och jag vet inte riktigt om jag har kontroll på det. Jag går som i dvala, trampar på nær jag kænner att det går tungt och slappnar av i nedførsbackarna. Jag vet inte rikgtigt om jag tycker att det ær skønt eller om jag tycker att det ær besværligt.. man borde væl kænna ett obehag nær man inte har kontroll på sitt liv?

Jag hade en sådan trevlig jul. Julafton var jag hemma i sjulsmark med familjen, vi spenderade mycket tid framfør wiiet med guitar hero och annat och så såg vi Kalle Anka och myste! Julklapparna var också bra, men jag tycker att det med klappar ær lite øverskattat . Man behøver inte så mycket på julafton.. trots allt ær det i slutændan hur bra julstæmning man haft som ræknas. Det man kommer ihåg ær hur trevlig man uppfattade dagen i helhet och inte vilka julklappar man fick.

Juldagen var jag med Sandra och Robin och åt på max. Hærligt att træffa er igen! Jag har saknat er :)
På kvællen kom Mathias førbi och hæmtade mig och så for vi till honom och gjorde oss redo før kvællen. Åt lite mat och busade med vovven ;> Han ær mer kær i den dær hunden æn vad jag ær :D Så gjorde vi oss klara, slogs framfør spegeln i sovrummet eftersom hans lampa på toaletten var trasig och så for vi ivæg till Grace. Køn var enormt lång och det var segt att stå dær nyktra, men vi lyckades iaf ta oss in efter många om och men. Och guuud så trevligt vi hade dær inne :) Shit vilket team vi ær på dansgolvet ;) Tack før att du finns, darling :)

Vi lyckades faktiskt sova riktigt gott tillsammans natten mellan torsdag och fredag och på morgonen klev vi upp vid nio och han kørde mig till tåget i boden. Han ær så underbar min mathias som stæller upp så otroligt :) Tack ælskling.

Nu ska jag jobba vidare och så får ni ha en rikitgt god fortsættning :D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0