You're my heart, you're my soul!

Varför är det så förbannat svårt att sova utan dig?

Ska fara till stan en sväng, gå förbi Hanséns och arbetsförmedlingen.
Sen ikväll ska jag spendera lite quality time med Robin&Ronny.
Mysigt, jag gillar er grabbar!
Imorgon flyr jag fältet, ut i skogen till byn.
Härligt, saknar Trolla nu när jag inte träffar henne så ofta.
Gumman min, som kanske har en skada i bakbenet/höften.
Hoppas inte det är så, hoppas det bara är en av dina många fasoner.
Jag vill också ligga på en strand och sova i 30 graders värme!
Fusk-PG!



Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
Que horas son, mi corazn



Come back home, baby!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0