Miss you <3

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you
Is a moment I treasure

Jag saknar inte dig, jag saknar inte er.
Jag sitter här, jag har roligt, jag skrattar.
Jag saknar inte er det minsta!
Jag tycker bara att det är skönt att bli av med er.
Speciellt dig.
Ni vet att jag älskar er,
kan ändå vara skönt att vara ensam.
Eller?

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever


Jag gör allt som vi brukar göra,
jag spelar spel, jag pratar hemlisar, jag kollar skräckfilm.
Ensam, ja okej, men jag gör det.
Vem har sagt att jag behöver dig för det?
Nej just de.

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing


Ja okej, jag saknar er som fan, redan.
Jag saknar dig.
Jag tänker på dig hela tiden.
Make it stop!
Du, å andra sidan.
Dig har jag saknat ett tag.
Och det blir inte sämre bara för att du är långt ifrån mig.
Men det spelar ingen roll vad jag säger.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Tro det eller ej.


Will you come home and stop this pain tonight
stop this pain tonight
Don't waste your time on me your already the voice inside my head







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0