Topse Crets

Vet du, jag vaknade i morse.
Satte mig upp i sängen.
Tittade på mobilen.
La mig ner igen,
och insåg:
"Fan, jag saknar dig lika mycket idag."

Jag och Carina har kört Pelle-boy till sjulsmark idag.
Goa, söliga Pelle =)
Det tog cirka två timmar med hans tempo ;>
Sen har jag varit med sko-lösa Trolla på planen och tränat lite.
Ska försöka lägga upp en film, men vi får väl se hur det går...

Kanske måsta länka youtube...


Jag tänker köpa en Ipod nano på tradera...
580 :-
är det värt de?
Jag som inte ens vet vad dom kostar i affären ^^
But how do you put a price on pleasure?
För det är vad musik är för mig just nu.
Njutning.

Jag hittade fler filmer på youtube på mig och hästarna ;D


Jag blev nästan lite sugen på vinter när jag såg den filmen ;>





Peace & love, bro ;>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0