"Sitter som en fläskläpp"

Det är då kläderna sitter bra som fan, right?
Så mycket kläder som jag har så funderade jag också på att börja lägga ut outfits,
men sen slog ju tanken mig,
Wait a minute, jag har ju ett liv!

Men en sak måste jag säga.
Långa linnen, leggings och killens stora sköna kofta, det är grejer!
Tror jag måste lägga ut en bild senare så ni får se vad jag menar :)


Den här koftan såg väldigt härlig ut =)
Laredoute.se

Har varit och badat med Trolla nyss, eller badat och badat.. vi simmade lite :)
Höll lektion för Julia på Pelle också.
Idag ska jag klippa gräset , och vet ni? Jag tycker om det.
Det är så skönt att sitta på den där maskinen,
åka runt, lyssna på musik och vara i sin egen lilla värld.
Yee, de är soft att klippa gräset!

Miss ya, darling!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jag hade hellre tagit sängen än badkaret gumman ;) haha!!

2008-08-24 @ 15:56:33
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: ah fyfan alltså ;) vi vet hur det ska göras.

2008-08-24 @ 16:01:52
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0