Jag är våldtäcksman!

In this world we're just beginning
To understand the miracle of living
Baby I was afraid before
But I'm not afraid anymore

Ooh, baby, do you know what that's worth ?
Ooh heaven is a place on earth
They say in heaven love comes first
We'll make heaven a place on earth
Ooh heaven is a place on earth

Kom just hem till Sjulsmark! Lovely!
Ska fara till stallet och borsta Trollet tills mina armar värker,
sen ska jag ta en skrittur i skogen =)
Hästar är för härliga!

Jag och Sandra har planerat våra liv nu,
och jag tyckte det blev riktigt bra!
Vad tycker du? ;D
Jag älskar dig vännen, även om jag inte säger det så ofta : )
Och jag är hemskt glad för din skull <3

Forever and ever and ever...

Today is a gift, that is why it is called present.





mmm, pepparkaka...




Nattsara? ;>



Kommentarer
Postat av: Sandra

Och du vet att jag älskar dig oxå:)



I'm happy for you too:D

2008-08-23 @ 13:31:57
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0