Call me, baby!

Jag vet att alla dina kompisar läser min blogg,
jag vet att dom kommer springande till dig:
"Ahh, har du sett vad Sara har skrivit i bloggen?"
"Vadå, vad menar hon?"

Jag skriver vad jag vill i min blogg,
kan inte detta respekteras så ge fan i att läsa den.
Jag skriver precis som jag känner,
jag har inte den här bloggen för någon annans skull,
jag har den för att jag tycker om att skriva det jag känner.
Och för att mina vänner och dom som förstår mig ska läsa.
Inte för att jag vill höra av dig eller någon annan att det jag skriver är skit.
Upplysning: Om du som läser saker om mig här i min blogg,
och inte tidigare visste det som står - det betyder ju bara att du inte är en tillräckligt nära vän
till mig och att jag antagligen inte litat tillräckligt mycket på dig för att berätta innan jag gjort det offentligt.
Too bad for you, men jag vill inte ha complaints på min egen blogg, TACK!

I used to think maybe you loved me, now I know that it's true
and I don't want to spend all my life, just in waiting for you
no, I don't want you back for the weekend
not back for a day, no no no
I said baby I just want you back and I want you to stay


Sitter just nu och spelar spindelharpan och lyssnar på Chris Brown! Mm, han är så skön.
Jag funderade tidigare idag varför föräldrar klagar på en.
Jag tror min mamma klagar på mig för att hon inte känner mig.
Jag tror inte riktigt hon litar på att jag klarar mig själv.
Jag själv, å andra sidan, tror på mottot "man lär sig av sina misstag"
Och jag tänker aldrig klaga på mina barns val.
Säger jag nu iaf ;>
Nåja, jag vet att min mamma älskar mig fast hon klagar,
hon vill ju trots allt bara mitt bästa.
Det vill väl alla mammor?
Med undantag...

I'm walking on sunshine, wooah
yeeah!

Hör du inte av dig snart så går jag och lägger mig,
då kommer jag bli förbannad om du ringer och stör.
Fast det vet du nog vid det här laget.
Du ska få en surprise när du kommer hem ; )
Och Du, jag saknar dig. Fast det vet du nog också.
lovelovelovelovelovelovelove<3


Jag hoppas du har det bra där nere,
att ni alla har det kanon!
Live it, boys!





Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D

2008-08-24 @ 01:24:54
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja nog ska vi försöka skrämma dom men jag har en känsla av att det är vi som kommer bli rädda:(

2008-08-24 @ 12:15:02
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0