yeee yee

Jag snodde de här av Sandra som hade snott de av Fija som säkert hade snott det av ngn annan :) men de  var roligt ;)

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen" en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!


Jag gillar: Mathias
Jag ogillar: Sara Hallqvist
Jag älskar: Holms konditori
Jag hatar: Lina
Jag vill ligga med: Rasmus (haha jag skojar inte de hamnade på honom :D)
Jag skulle aldrig ligga med: Jonas pappa
Jag är kär i: Elin
Jag blir äcklad av: Marie
Jag tycker att h*n är snyggast: Anna Bohnsack
Jag tycker att h*n är fulast: John
Jag tycker h*n är rolig: Mia
Jag tycker h*n är tråkig: Erik
Min bästa vän: Sandra I
Min värsta ovän: Jens Nilsson
Jag ska försöka få: Jimmy Johansson
Jag ska undvika min stalker: Marcus
Jag har legat med: Sandras Tommy
Jag skulle inte ligga med för pengar: Sandra
Jag vill dela mitt liv med: David
Jag vill döda: Jeppe
Jag delar mina hemligheter med: Alle
Jag skulle aldrig berätta en hemlighet för: Lillebror Rasmus
Jag är stolt över: Hanséns
Jag skäms över: Mormor


haha hoppas ingen tar illa upp, det var ju ett skämt men jag fick ju in ett par klockrena ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0