Sommarkänsla!

I thought I shook myself free
You see I bounce back quicker than most
But i'm half delirious, Is too mysterious
You walk through my walls like a ghost
And I take everyday at a time
I'm as proud as a Lion in his Lair
Now there's no denying it, a note to crying it
Your all tangled up in my head



Åh, vilket härligt väder det är ute.
Visst, det är mycket snö kvar, men jag måste säga att sommarkänslorna börjar ta över.
Men med sommaren medföljer dessvärre ångesten.
Allt skoljobb man måste göra, hur blir det med hästarna osv. osv. osv.
Hur som helst så har jag fått låna en telefon av Carina. Yippie, jag kan läsa sms igen utan att behöva vidarebefodra och trycka en massa mellanslag för att se vad det står på dom två översta raderna!
- Prev - Trolla lyckades ju bita sönder min display :(

Imorrn har jag och Rasmus varit tillsammans fem månader ;>
Han är söt! <3


image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0