Saran goes strong!

Ska man lita på de kalla ord du uttalar?
Jag trodde meningen "jag älskar dig"
skulle ha mer värme än du lyckas tillföra den.
Jag börjar bli less för att du säger en sak
och sedan beter dig som något helt annat.
Jag vet att jag tjatar,
men vad ska jag göra?
Jag vet en sak som kanske skulle få dig att vakna upp.
Än så länge verkar det som en alltför elak utväg.
Men snart ger du mig nog inget annat val.

Åh, tiden går så fort och jag har sååå mycket att göra!
Jag får huvudvärk bara av att tänka på det.
Har inte varit med R på flera dagar nu,
men det verkar inte röra honom i ryggen det minsta.
Kanske är lika bra att fortsätta så här.
Jag är i alla fall så glad att jag har min lilla Trollgumma.
Hon skulle aldrig såra mig, och hon finns alltid där :)


Hugs&kisses

image22
Jag gillar den här bilden!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Fin bild!

2008-04-11 @ 19:30:24
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0