Rock me

Come and rock me, Amadeus!.

Man skulle kunna påstå att jag är en bra människa.
Finns det bra människor frågar jag mig då?
A, ligger på sjukhus.
Och lika glad är jag för de men gladast är nog räven.

Har just läst ut Stieg Larsson-Flickan som lekte med elden.
Andra boken i Millenium-serien.
Gaah, vilken bok.
Ville aldrig att den skulle ta slut,
men slut tog den tyvärr.
Allt tar slut så småningom.
Säg mig något som varar för evigt?


Jag går runt och är spänd nu, Trolla ska föla vilken dag som helst.
Idag såg jag vaxpropparna!
Ojojoj, bebis!
Och bebis och Troll ska få en egen hage.
Slippa gå med Tant Toffs och Farbror Pelle.

Vad tror ni?

TROLLKARLEN
*2008

E: Hercules X
U: Fejola
UE: Tand Troll

eller:

TROLLERI
*2008

E: Hercules X
U: Fejola
UE: Tand Troll

image57




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0