JULAFTON

"All I want for christmas is you"

Julafton... tänk att den kom i år igen. Jag tvivlade där ett tag faktiskt, men nu är den här och jag hade mer julstämning i år än vad jag har haft på flera år. Jag var till och med nervös innan jag gick och lade mig igår, kunde inte sova och vaknade tidigt på morgonen. DET om något är julstämning.
Jag har firat julaftonens dag i sjulsmark och nu är jag påväg till Luleå stad för att fira kvällen med pappa och hans familj. Kanske lite Rasmus om jag har tur ;>
Jag tror att man får mer julstämning ju lyckligare man är, kan det stämma?

Julklappar hittills: ... hinner inte skriva dom nu för nu står dom i hallen och är redo att fara och jag vill inte missa min skjuts till stan :D

Imorrn blir det grace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0