Big girls don't cry

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Hur firar man en nyårsafton ensam?

Min lillebror Jonatan som är åtta år sov längre än mig i morse, jag vaknade halv ett och klev upp och insåg att ingen var hemma. På köksbordet stod det en lapp:
"God förmiddag. Jag och Rasmus har farit med skotern och hälsat på Kjell. Kommer strax. /Jens"
Jaha tänkte jag, vars är Jonte då? Så jag skrek men ingen svarade, så gick jag upp och skulle slå på datorn och så ser jag att han ligger och sover så jag hoppar på honom och skriker:
"Woohhooow, snygging! Du har ju sovit längre än jag. Törnrosa lalalala" typ...

Så jag och Jonatan har varit i stallet, vi var ute och gick med Trolla genom byn och hon var ganska snäll. Lite väl kinkig ibland, men hon känner på sig såväl när mitt humör inte är på topp så jag förstår henne. Min fina gumma.

Ikväll blir det väl.. ja vad blir det ikväll? Alla verkar ha fullt upp och ingen har tid eller plats för mig... blir det en ensam hemmakväll på nyårsafton? Inte ens min familj kan vara med mig. Jag tycker fan synd om mig själv nu :P Men det måste man ju få göra ibland.

Sandra:
Tack, jag vet att du lyssnar. Även om det är tråkigt att allt har blivit som de är så vet jag vars jag har dig men vi har fan glidit isär. Vi ska ha en sån där "sova-över-och-prata-kväll" tycker jag. Det behöver vi. Du är en bra vän!

Robin: Jag vet att mitt lokalsinne inte är på topp alltid ;> Och Jonas fick en t-shirt av mig och jag har inte fått nåt av han än men jag skulle få ngt snart ;P


GOTT JÄVLA NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP!

image8

Kommentarer
Postat av: Tres

hahahaha, när jag läste de där med att du väckte Jonte så typ dog jag i asgarv ;D Får värsta bilden framför mig, haha, fan va kul du är Saran! Jag saknar dig!

2008-01-04 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0