Dålig, Dåligare, Dåligast..

Jag är dåligast på att uppdatera bloggen hära. Ja, sämst kanske man säger... tycker ni ska följa min kära vän Martin Noréns blogg istället, han är mycket flinkare än jag på att uppdatera. Och det händer av och till att jag får lite plats i den, så ni kan kika där ;> Martin är alltså en av dom tre älvsby-grabbarna som också har hamnat här på Finnsnes. Martin, John och Johan :) Riktigt härligt gäng det där och vi har det härligt.

Nu på fredag bär det av hem till Sverige igen! Jag och Erlend ska hälsa på mitt liv hemma :) Det ska bli roligt att visa honom allt, men å andra sidan hade jag velat vara lite själv så jag hinner umgås med alla jag saknat så.. nåja, det ska bli skoj ivartfall :) Just nu så ska jag iväg på jobb snart.. Och ikväll blir det nog att ta det lugnt och kika lite på House ;> Är inne i en sån period så jag kollar på Dr. House hela tiden :D Han är en härlig karl. haha

Nej nu ska jag nog hoppa in i badrummet och bli människa :)

Sandra, på lördag ska Luleå passa sig ;D


Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja passsa passsa passa sig;M

2009-02-18 @ 17:46:59
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0