Snögubbe :)

Jag och John var ute och gick en tur för ett par dagar sedan och det snöade sådär mysigt ute :) Stora snöflingor som dansade från himlen och la sig som ett alldeles vitt täcke på backen och i mitt hår :) Snön var lite sådär halvmjuk och lätt så det var perfekt för att bygga snögubbar :D Så vi gick upp till vattentornet på Finnsnes och började rulla bollar... det slutade med att bollarna blev ganska stora och vi fick he sönder en för att orka lyfta upp den på kroppen. Snögubben blev kanske 2,5 meter hög och ser nästan lite läskig ut, men kul hade vi ;)


Jag i snön



Jag och snögubben :)



Två söta gubbar :)


Man ska väl passa på att bygga snögubbar nu för att snart finns ingen snö kvar :)


Later ;D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Läskig snögubbe!

2009-04-23 @ 17:19:26
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

toka, följ min blogg på bloglovin=P

2009-04-28 @ 15:02:51
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0