Lite mer bloggande :)

Ska börja med att skryta lite över mig själv och min allmänbildning:

Power Skogheim Angela (Mobile) says:
Stillingen så langt: Saran 12, Thomas 5, SaraE 4, Freddy 1, Monika 1

Vi har en sån tävling per msn på jobb och jag leder ;) Dessutom är det mest norska frågor och jag vinner :D HAHA
Okej, vi ska inte nämna att google.no hjälper till en del :P

Jag ställde mig just upp på en stol för att få en bra bild på teamet och så höll jag på att tippa ner i golvet ^^ ovanligt..? hmm.. vänta... NEJ. Här är resultatet av min stolfärd i alla fall:





Nu ska jag googla vidare och vinna tävlingen :) Inte för att jag vet vad vi tävlar om.. men bara tanken att vinna är ju något man strävar efter :D Men jag tror dom andra halvt har gett upp för att jag är så mycket bättre än dom ;)

Får se om jag orkar blogga en gång till innan jag slutar. Är ju trots allt 2 timmar och 20 min kvar. Annars ses vi ju på grace imorrn och på cleo på fredag hoppas jag? ;D Fler nya bilder finns på facebook och pixbox.

Pusspuss





John <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0