Idag ær en till blogg-dag...

... med bilder till och med, hør och hæpnad =) Och så ska jag ta och ændra till svenskt tastatur, eller jag menar tangentbord. Vænta... ÄÄÄ ÖÖÖ, sådär ja :) Åh nu for just John hem... han har jobbat från klockan 8 imorse och nu har den heldiga jäveln fri till på tisdag ;P Fast jag fick ju sova längre i morse jag som började 12 och jag får mer betalt =) Klockan 8 ikväll så får ju faktiskt jag också ledigt till på tisdag :) Ja, så nu ska jag sitta ensam här till 8 ikväll.. okej, ensam är jag inte. Jag har Sara, Thomas, Freddy och Angela i samma bord som mig :) Vi jobbar för bonus :D

Två bilder precis innan J for :)




Åh, han är så söt ;>

Just nu sitter jag i fickan på någon, hihi. :)

För alla som har missat det så blir det Sverige för mig och John imorrn. Canasta ska också fara så då blir det bara Sara och Dan kvar på Ivars Musikk. Ikväll ska vi fara förbi REMA1000 och handla lite proviant för resan. Igår åt jag första mjukglassen för iår föresten, eller soft-is som det heter i Norge :P Och så var vi och handlade lite sprit ;P För det är klart att det ska börja drickas redan på tåget. Ca klockan halv 8 kommer Sigurd och hämtar upp oss för att köra oss till Narvik. Vid tjugo i elva-tiden rullar vi förhoppningsvis iväg mot Sverige och Bodens tågstation om allt går som planerat. Sedan blir det första att göra i sverige två klassiska stopp : Systembolaget och MAX . Jag tror John skulle bli kvar i boden ett par timmar och jag bussar iväg till luleå, checkar in på hotellet vi ska sova på och spenderar ett par efterlängtade timmar med Alexander , min trogne partner in crime. Sedan när John kommer till luleå ca vid 10-tiden. Lagomt full och snügg som han alltid är ;P så blir det att dra iväg på lokal-fest på hertsön :) (åh, jag fick en puss nu när John var förbi och hämtade nycklarna ^^) Jaa, sen imorrnkväll blir det GRACE :D haha eller grejs som Jonas sa en gång ;D haha gamla goda tider :)


okej, den här bilden har inget med sammanhanget att göra men Rasmus var så söt på den så jag är tvungen att lägga upp den :P

Som sagt så ska vi sova på hotell torsdag och fredag jag och J. Ska bli himla mysigt :) Han fyller ju år snart så de får bli en sån för-present. På fredag på dagen blir det att fara runt och hälsa på lite folk i Luleå, säga hej till familjen och äta palt hos mormor :) Sedan på kvällen blir det fetjävlafestigen med Sandra och Johanna :D Fan så jävla kul det ska bli att festa med dom igen :) Det ser jag verkligen fram emot. Sen så blir det Cleo på kvällen också då :)

På lördagen blir det att resa mot dom mörkare sidorna och byhålan Älvsbyn. Där ska det också träffas familjer och JOHAN såklart! Har saknat honom en hel del sen han lämnade oss här på Finnsnes. Hallå, vem byter Finnsnes mot Älvsbyn liksom? Okej.. många ;P Men i alla fall. Jag och John finns ju här! Ska bli skoj att trägga snyggingen igen i alla fall.


Dom här bilderna är från fjäll-turen vi hade =) Åh, vad mysigt <3

På lördag blir det som sagt festa i Älvsbyn och sen blir det en lugn söndag och hemresa på måndag :)



Nu ska jag ha en paus i bloggandet, äta lunch och göra mitt jobb :) Kommer tillbaka lite senare med bilder och text , wihhoo ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0