Hemresa! (:

Wihoo, nu är det bestämt. Den första juni kommer jag och John tillbaka till Sverige :) Då blir det att sommarjobba hemma i Luleå och sen blir det väst-indien till hösten! Även om jag kommer sakna Finnsnes och alla härligt underbara norrmän och svenskar hära :) Ska bli så himla skönt att spendera sommaren i Sverige :D Mamma kommer hit 1 maj och hälsar på mig :) Vi ska ha en mysig mor-dotter-helg.. äta på resturang, dricka ett glas vin på Gründer och hon ska få träffa John. Hela världen ska få se honom :) Måste bara börja med mamma :) hihi <3

Sandra - Jag saknar så mycket allt skoj vi har haft ihop och alla fester och våran svarta vinter! Jag hoppas verkligen vi kan spendera en massa tid tillsammans i sommar. Och att jag kanske kan komma och hälsa på dig i Umeå om du inte flyttar till Luleå i sommar, vilket jag tycker du ska göra ;) Jag hoppas vi kan få några soliga grillkvällar och sen hoppas jag du vet att du är VÄLDIGT bokad på Lulekalaset! =)

Johanna - Jag saknar dig också vännen, och dina dryga kommentarer som man måste känna dig för att förstå ;) Och jag är supersugen på att se din och Stefans nya lägenhet! Shit, du är ju den som kommer bli vuxnat fortast av oss tre, med man och barn och hund ;D Jag hoppas du också vet att du är RUSKIGT bokad på Lulekalaset :) Och soffan i din lägenhet också ;) haha

 Alexander - Åh, jag saknar dig, vännen ! Klart vi ska se den där bra filmen som vi har sagt att vi ska se! Ska bli skönt att få busa av sig lite med dig =) Nattsara is back on track!

Jonas - Hörredu, din underbara lilla Lars-Wienerbrödshatande Hippe :) Jag saknar vårat bus. Vad är det här, trasiga? haha och alla internskämt vi har haft under tiden vi vart vänner :) Na-na-nanana-Na-na-nanana - I'm leeaavviinngg ttooodaaayy... NEW YORK, NEW YORK! haha Oj, så mycket vi har tillsammans du och jag. Jag tycker vi ska ta en dag då vi sitter och pratar minnen innan du drar iväg med din van och din vattenpipa till Erkkeik.. eller jag menar Love and Peace-festivalen eller vad fan den nu hette :P

Chollon, skrutt - Jag vet att du mest troligt inte läser bloggen min. Men du ska veta att jag saknar dig. Jag tycker det är så synd att vi inte har samma kontakt längre. Det borde inte behöva vara så...men tyvärr så är det de. Jag saknar dig. .och jag har många fina minnen från våra år tillsammans. Många dåliga också i och för sig.. men det är dom bra som jag sparar :) Allt från toaletterna på midskogs till Grans internat och stockholmsturer :D Hoppas du har det bra och att vi kan träffas någon gång i framtiden :)

Mathias - Sist jag hörde av dig så läser du inte min blogg, och jag vet inte riktigt varför jag ens bryr mig så mycket om dig, för du har vart lite otrevlig.. men du ska veta att jag saknar dig nästan mest och den kontakten vi haft.. Även om vi inte hittar tillbaka, så hoppas jag vi kan vara vänner i det minsta. Tack för smset :)

Robin - Hoppas du har skallen på plats och att fiskarna dina mår bra, för när jag kommer hem till Sverige igen så ska det festas, bjudas på öl och dansas på Cleo :D Och så ska vi fara och bada i Trolltjärn och bara ha allmänt härligt ;D Hälsa Boss, och ge han en stor puss på nosen från mig :P

Rasmus - Har hört att du har flyttat.. vet inte riktigt vad jag ska säga om dig eller till dig.. jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig! Hoppas du har det bra.

Johan, Martin - Grabbar, trots att jag inte känt er så länge så har ni lyckats fasta ganska hårt under våran tid på Finnsnes. Och att ni har åkt tillbaka till Sverige och lämnat mig och Johnnyboy här, det tycker jag är lite dålig stil av er ;> Men mest tycker jag nog det för att jag saknar er och för att jag är lite avis för att ni är hemma i Sverige nu ;) Men till Sommarn ska ni minsann få visa mig hur man festar i Älvsbyn ;D HUUUUR BRAA SOM HELST!

Nu orkar jag inte skriva något mer om er andra, men ni ska veta att jag saknar er alla underbara och vi ska ha så roligt när jag kommer hem :) Två månader... I'm counting the days, hours, minutes and seconds..


Pussochfetjävlakramen :)

Love ya, Peace out.


Har just suttit och kollat en massa gamla bilder och blogginlägg på LUNASRTORM, av alla ställen. Hahaha jag bara sitter och mår så jävla gott när jag läser inläggen från typ början av 2006, ÅH, jag älskar Lunar :) haha





Msn-konverstionen på jobb idag:

Sandbladh John (Consumer Norway) says:

jag tycker om dig <3

Nilsson Sara (Consumer Norway) says:

jag gillar dig (L)



kkkk, nu ska jag arbeta vidare :)

Se ya,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0