Föresten...

Sedan jag kom till Finnsnes har jag lyckats he sönder två par av mina favorit-jeans. Och för cirka två veckor sedan köpte jag ett par nya nudie-jeans. I morse skulle jag (smidig som jag är) byta låt på datorn som John har stoppat på ett litet bord vid sängen för att vi ska kolla på film innan vi ska sova, så jag bara faller ner på knä i sängen, lite för snabbt, lite för nytvättade och tighta jeans.. och självklart spricker dom på knät :(



I got bruises on my knees for you
And grass stains on my knees for you
Got holes in my new jeans for you
Got pink and black and blue


Nåja, sånt är livet ;P Det är ju inte så farligt. Det börjar ju bli varmt ute nu så jag ska fan fortsätta använda dom :P

Jag har en söt t-shirt på mig idag också :)



Mmm... HAAADEEE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0