Trøtt som en jude

Jag håller på att somna just nu. Vi har suttit och lyssnat på en timmes prat från marknadscheferna på Telenor och Djuice, och jag tror jag snackar før alla hær på upplærningen nær jag sæger att det var tråkigaste vi vart med om!
Jag satt och spelade quadro pop ett tag før att lyckas hålla mig vaken.. Ja, Gud!
Och idag har alla anstællda på Telenor hær fått nya snygga, gråa huvtrøjor från Djuice! Och dom hade bestællt åt oss också men våra hade inte kommit så vi skulle inte få några... Men jag tjatade mig till Richards ;)

Igår ringde Mathias.
Det var skønt att høra av Sverige igen, jag længtar ju faktiskt hem endel fortfarande æven om jag trivs bra nu.
Christianne sitter bakom mig nu och gnæller før att hon inte har något internet, så jag kompenserar henne med att skriva om henne hær i min blogg.
Christianne ær en søt, blond tjej på 19 år, singel tror jag? Gillar långa skogspromemenader och mysiga hemmakvællar ;>

Nu ska jag jobba vidare!
Ska væl førbi R och mysa senare ;>
Omg, jag mår bra :)


Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du skaffat dig en norsk kille? ;D BERÄTTA! :D hihi

2008-11-20 @ 18:43:46
URL: http://tessnordin.blogg.se/
Postat av: Snadran

Roligt att du börjar trivas. Jag har slut pengar på mobilen och slut gratis sms förtillfället, men jag tänker på dig fast du inte får några sms:)

Var chaffis till Luleå i lördags, var trist att du inte fanns i närheten av Luleå, jag saknar dig redan Sara!

Tur att du kommer hem ibland:)



Puss och kram till dig!

2008-11-21 @ 00:27:27
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0