Ja, vilken helg :)

I fredags for jag och Christine hem till henne, lagade god mat och drack lite vin & cider! En riktigt trevlig eftermiddag/kvæll! Tom kom dit och joinade oss också. Æven om min dag hade varit sådær halvtråkig så njøt jagav sællskapet och kvællen. Och sedan vid halv 12 tog vi taxi in till Finnsnes och gick på Ottos och Grunder dær allting ordnade upp sig riktigt bra! Och min dag, osm varit så hemsk visade sig inte bli så dum trots allt. Tænk vad lite missførstånd kan gøra... Tur att allting ær bættre nu, før jag tycker så mycket om dig och jag hoppas vi kan fixa det hær. Eller att du kan fixa det hær ;)

Lørdagen spenderades med Richard och Fansu på nån fest hos någon Andreas :D Kul var det och en massa trevligt folk lærde jag kænna.  Tog dock taxi hem på kvællen, kændes bæst så. Jag vill ju att du ska hinna sakna mig ibland också ;>
Ottos var roligt med en massa dans ;D

Peace and love, honey ;}



Saknar er, brudar!
Men jævlat sækert vi ska ta igen det nær jag kommer hem ;)
Det var kul att prata med dig i fonen, Sandra :)
Love ya!
<3

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Jag vet ju att du har lätt för att knyta nya "band" så att flytta till Norge var ju inget problem. När jag läser vad du gör så känns det ändå lite konstigt... min tjej är väl int´norsk... hon jär ju pit´bo.... men hon skriver på Norska... Kul ialla falll. Tänker på dej... kramar Mamma...

2008-11-24 @ 09:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0