Finnsnes

Nu har jag varit hær ett par dagar och jag har inte lyckats fixa en dator så jag har kunnat uppdatera bloggen førænn nu!
Sitter hos en kille som heter Edd, vi kør en två-dagars och jag måste sæga att det ær ett hærligt gæng dom hær från Telenor :)

Till børjan då kanske...
Tågresan gick bara bra! Jag hade en hel vagn før mig sjælv och det var mysigt. Men sen nær jag kom fram till Narvik insåg jag att det var en bra bit från tågstationen till platsen dær bussen gick från. Så det var bara att ta sina væskor och børja knalla. Och jag var helt slut nær jag æntligen hittade busstationen! Nær jag kom till Finnsnes och møtte Therese från Proffice som har fixat jobbet åt mig fick jag veta att jag ska bo på ett internat ca 5 km från byn!!! Det ær riktigt hemskt, jag har inget køk och jag får koka nudlar i vattenkokaren!! Men jobbet ær jættebra, jag trivs hur bra som helst på telenor!

Jag hinner inte blogga så mycket just nu, jag kommer hem den 11 december, hoppas vi ses då!

Och bara så alla vet så ær det gratis att skicka sms till mig! Hoppas jag hør av er, æven om jag inte svarar før det ær ganska dyrt :)

Skøt om er, alla dær hemma! Jag saknar er som bara den, speciellt dig Matte . Men jag vet ju att ni finns dær nær jag kommer hem igen!


PUSSOCHKRAM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad bra att du trivs gumman!:)

Det är inte så länge kvar tills den 11:e jag väntar troget!

Ha det bäst så länge!

Puss puss

2008-11-16 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0